KOSMETIKA COLLISTAR: UŽ MÁTE DOMA ITÁLII?

Nenechte se vystrašit. Hádky a neshody dnes necháme stranou a zaměříme se na něco příjemného. Ano, zaměříme se na Vás. Konkrétně na to, co by Vaše tělo chtělo. V krátké recenzi si povíme něco o dnes poměrně oblíbené, ale přesto málo známé značce italské kosmetiky Collistar.

Věděli jste? Já třeba ne.

Popravdě, najít na kosmetiku Collistar přehlednou recenzi nebo se zorientovat na originálních stránkách není žádná psina. Myslím, že je přirozené, aby člověk, pokud si chce pořizovat nějakou kosmetiku domů, měl možnost vyzkoušet vzorky, přečíst si názory jiných zákazníků anebo se alespoň pobavit prezentací firmy. Ale co se týče Collistaru – kde nic, tu nic.

Čeští distributoři Collistaru uvádějí, že tělová kosmetika této značky se již šestým rokem drží na prvním místě v parfumeriích a specializovaných centrech péče o tělo. Výrobky se distribuují do 40 zemí světa a zákazníci referují maximální spokojenost. Asi na tom něco bude.

Collistar a jeho rodina

Firma Collistar vznikla jako kosmetická odnož farmaceutické firmy Zambeletti v roce 1970 a brzy po svém založení zaznamenala veliký progres. Značka – v té době výhradně domácí – si brzy získala všeobecnou oblibu Italů a tím pádem i dominantní postavení na trhu. Další malý bonbonek z historie je členství v Bolton Group v roce 1992. Samotný název skupiny vám asi mnoho neřekne – ale některé členské značky jistě ano. Kupříkladu italské omáčky Prima, tuňáci po italsku značky Palmera, a neposlední řadě samozřejmě tuňák Rio Mare. Mimoto skupina sdružuje značky výrobků pro péči o domácnost. Z těch distribuovaných v Česku můžeme jmenovat například Omino Bianco nebo WC Net.

Další členskou větví je péče o zdraví a krásu, která se specializuje na vývoje procedur na vyhlazení vrásek, zastavení vypadávání vlasů nebo kupříkladu boj proti celulitidě. S těmito značkami Collistar velmi úzce spolupracuje při vývoji své tělové kosmetiky.

V posledních deseti letech vzrostla obliba nejenom tělové kosmetiky Collistar, ale výrobců celé skupiny. Na svých webových stránkách uvádějí, že v posledních deseti letech se jejich odbyt zvýšil na dvojnásobek a vezměte v úvahu, že je to finančním strašákům navzdory. A to už něco znamená.

Je tělová kosmetika Collistar pro Vás?

Co může být poměrně matoucí je fakt, že Collistar se neohání žádným termálním pramenem, kobylím mlékem nebo zázračnými výtažky z kachního embrya. Formuli, kterou by firma aplikovala na všechno, v sortimentu jednoduše nenajdeme. Pokud si přečteme složení konkrétního výrobku, máme možnost ve vteřině obletět celý svět; a to nejenom skrze laboratoře a vývojová centra, ale také kávové plantáže, pralesy a kdo ví, kudy ještě. Tělová kosmetika Collistar používá pestrou škálu příměsí, jejichž nejlepší účinky kombinuje dohromady. Někomu to může evokovat pohádku, jak Kočička a Pejsek vařili dort, ale na rozdíl od zmíněné dvojice se to Collistaru zřejmě daří (čemuž nasvědčují četné úspěchy firmy u zákazníků).

Z toho taky lehce můžeme vyvodit, že tělová kosmetika Collistar nebojuje proti jednomu neduhu, ale snaží se obsáhnout péči o celé tělo, a to jak o ženské, tak o mužské. Zvláštní oblibu si u Collistaru zachovává péče proti celulitidě a pro tvarování postavy, u mužů potom přípravky proti vypadávání vlasů.

Co všechno může nabídnout?

Především díky partnerským společnostem má Collistar významné zázemí ve výzkumu a inovacích kosmetiky, především co se péče o tělo týče. Z produktů, které jsou v Česku přístupné, můžeme jmenovat následující řady:

  • Samoopalovací přípravky a přípravky po i pro opalování,
  • doplňky stravy (proti celulitidě, zeštíhlující),
  • péče o vlasy (šampony, masky, séra),
  • péče o tělo (tvarující krémy, hydratační, zeštíhlující),
  • péče o pleť (čistící vody, proti tmavým skvrnám, gely),
  • dekorativní kosmetika,
  • vůně (toaletní vody, parfémy, vody po holení).

Jak vidíte, Collistar poskytuje opravdu širokou škálu specializovaných výrobků. Nutno také podotknut, že každá odnož má několik samostatných řad, takže vskutku je z čeho vybírat. Pokud váháte, ptejte se po vzorcích. Jistě víte, jak to chodí. Člověk si nemůže být stoprocentně jistý, že konkrétní krém je to pravé. Nezbývá než zkusit. A vyplatí se začínat s tím, co si vede u lidí dobře.