Přemýšleli jste někdy nad tím, jak univerzální je v dnešní době přísloví „jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá“? Především co se našeho těla týče. Stres nám tělo vrací únavou, nekvalitní stravu pomalým trávením, a kosmetiku z velké části tím, jak vypadáme a jak se cítíme. Mimo populární značky, jejichž reklamy vídáme v televizi a na internetu, se v pozadí drží i několik nekřiklavých, ale slibných produktů. Jednou z nich jsou výrobky tělové kosmetiky La Roche-Posay.
Není všechno zlato…
A u tradičních pouček zůstaneme. Podle toho, co slýcháme o většině tělové kosmetiky, by se dalo očekávat, že v tubách a flakóncích bude minimálně kámen mudrců. Ale znáte to. Většinou kde nic, tu nic. Člověk zkouší kde co, ale podle obalu sotva poznáme, co je pro nás to pravé. A vzhledem k individuálnosti pleti může být doporučení známých zavádějící.
Na druhou stranu můžeme na pultech v lékárnách a drogériích najít značky, o kterých sotva slyšíme. La Roche-Posay patří mezi ně.Nesnaží se nás nijak dravě upoutat, obvykle nabízí několik dobrých rad a doporučení. Žádné násilí. Vyberte si.
O lásce k sentimentu
Nenápadně, ale velmi důmyslně, proklamuje tělová kosmetika La Roche-Posay svoji šetrnost k citlivé pokožce. Jak je vám jistě známo, na „citlivou“ slyší většina žen, i když se občas tváří jako dračice. Stojí za to zmínit, že La Roche rozhodně nemluví spatra. Sama společnost uvádí, že její výzkumy uznává a podporuje více než 25.000 zkušených dermatologů světa.
Tajemství francouzské kosmetiky je v mineralizované vodě. Lázeňské městečko, které se specializuje na léčení převážně kožních, ale mimo jiné také jiných zdravotních problémů, poskytuje značce zázemí už od roku 1896. La Roche-Posay uvádí, že zdejší termální prameny vyléčí ročně až 8.000 lidí. No, popravdě, nezdá se vám idyla francouzské vesničky a horkých lázní docela sympatická?
Strategie, programy, terapie, intenzivní, intolerantní…
Dostanete-li se k testovacímu balíčku tělové a pleťové kosmetiky La Roche, doporučujeme se vybavit výkladovým slovníkem. Každý krém je obohacen salvou cizojazyčných přívlastků, které zdánlivě zvyšují kredit a zajímavost kosmetiky. Zdánlivě? To je otázka.
Díky jednoduchým testům dostupným na webu, při konzultaci v lékárně nebo v papírové formě máte možnost identifikovat, jaký druh pleti máte a který „program“ vám bude vyhovovat. A to se vyplatí. Pokud se ho tedy nerozhodnete kupovat. To už si sáhnete hlouběji do kapsy. Každopádně položka „diagnostika pleti“ je vlastně vyřešena.
Citlivá pokožka potřebuje péči
Pravdou ovšem zůstává, že kosmetika La Roche-Posay se má čím chlubit. Jedná se o mezinárodně uznávanou a vyhledávanou značku, která rozhodně nemá o spokojené zákazníky nouzi. Kosmetika je také zcela bez parabenů, což je dnes poměrně vzácný úkaz. Podle uživatelských testů, které značka prováděla, je s konkrétními přípravky spokojeno téměř 90% klientů a co se dlouhodobého účinku týče, může se La Roche chlubit 82% uživateli, kteří potvrzují účinnost. Nutno podotknout, že při takových číslech už se sotva jedná o náhodu. Ale víte, co se říká. Člověk nemůže 100% věřit, dokud si to nevyzkouší na vlastní kůži. U La Roche-Posay to doporučuji splnit doslova.